Οι διακοπές πλησιάζουν, φτάνει η ώρα που θα κάνεις την εμφάνισή σου στην παραλία, όμως ανησυχείς αφού τα πόδια σου δεν είναι τόσο γυμνασμένα όσο θα ήθελες;

Τώρα μπορείς αν ακολουθήσεις πιστά τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου να εντυπωσιάσεις τους λουόμενους με το κορμί σου.

 

1η Άσκηση : "Εκτάσεις Γλουτών / Οπίσθιων Μηριαίων"

(Βάζεις σταθερά τα χέρια κάτω από τους ώμους. Λυγίζεις σταθερά το κάτω πόδι, που στηρίζεις. Πιέζεις το άλλο προς τα πίσω, λυγισμένο. Η φτέρνα "κοιτάει" ψηλά και κάνεις εκτάσεις γλουτών και οπίσθιων μηριαίων)

2η 'Ασκηση : "Ανέβασμα στο box- σε συνδιασμό με μικρά άλματα"

(Πατάς σταθερά το ένα πόδι πάνω στο κουτί, ενώ έχεις σφιχτό κορμό και ίσια πλάτη)

(Βάζεις δύναμη στα πόδια και κάνεις μικρά άλματα. Τα χέρια σου "δουλεύουν" αντίθετα από τα πόδια σου)

 3η 'Ασκηση : "Ανέβασμα στο box- σε συνδιασμό με κλωτσιά προς τα πίσω"

(Πατάς ξανά στο κουτί σταθερά. Το πόδι σου να είναι στην ευθεία που βρίσκεται το γόνατο (90°) και τα χέρια σου μπροστά ενωμένα)

(Βάζεις δύναμη και ανεβαίνεις ψηλά, δουλεύοντας ισορροπία και κλωτσάς, με τεντωμένο πόδι προς τα πίσω, δίνοντας έμφαση στον γλουτό σου)

4η 'Ασκηση : "Διαγώνιες οπίσθιες προβολές"

( Κάνεις διαγώνιες προβολές. Το ένα πόδι μπροστά και το άλλο διαγώνια να πατάει στην μύτη του ποδιού)

(Προσέχεις το πόδι να μην φεύγει μπροστά από την ευθεία που βρίσκεται το γόνατο. Το πίσω πόδι να είναι διαγώνια από το μπροστά και να νιώθεις πίσω ότι "δουλεύει" ο γλουτός σου. Πάντα ευθεία οι ώμοι).

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: