Μπορεί κάποιες τροφές να έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία μας όμως αν το παρακάνουμε μπορεί να γίνουν βλαβερές.

Ποιες είναι αυτές; Πάρτε χαρτί, στυλό και σημειώστε!

Τα ω-3 λιπαρά οξέα

Μπορεί να ω-3 λιπαρά οξέα να συμβάλλουν στο να έχουμε μία καλή υγεία, αφού  μειώνουνε  την πυκνότητας του αίματος, ωστόσο το ιχθυέλαιο σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί ποικίλα προβλήματα.

Τόνος

Ο τόνος είναι υγιεινός και βοηθά στην απώλεια βάρους(σ.σ: τόνος σε νερό και όχι σε λάδι). Ο μεθυλυδράργυρος που περιέχεται σε αυτόν βοηθά σημαντικά την υγεία, όμως αν το παρακάνουμε μπορεί να έχουμε πρόβλημα όρασης, μειωμένη ακοή ακόμα και προβλήματα στην ομιλία.

Κανέλα

Η κανέλα περιέχει αντιοξειδωτικά όμως αν καταναλώσουμε μεγάλη ποσότητα  μπορεί να προκαλέσουμε στον οργανισμό μας τοξικότητα του ήπατος ακόμη και καρκίνο.

Μοσχοκάρυδο

Άλλο ένα μπαχαρικό με σπουδαία για την υγεία μας οφέλη είναι το μοσχοκάρυδο. Η μυριστικίνη, που περιέχει αν ληφθεί σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να προκαλέσει δηλητηρίαση.

Συκώτι

Το συκώτι βοηθά σημαντικά στην αντιμετώπιση της αναιμίας όμως δεν θα πρέπει κάποιος να καταναλώνει μεγάλη ποσότητα. Η υπερκατανάλωση μπορεί να προκαλέσει νευροεκφυλιστικές μεταβολές, ενώ παράλληλα αυξάνει τον κίνδυνο της νόσου του Αλτσχάιμερ.

Καφές

Έρευνες έχουν δείξει πως η καφεΐνη σε μικρή ποσότητα ωφελεί τον οργανισμό, σε μεγάλες όμως τον βλάπτει! Η  αϋπνία, η νευρικότητα, η ευερεθιστότητα, οι  κράμπες στο στομάχι, η ταχυπαλμία είναι μόνο κάποια δυσάρεστα αποτελέσματα από την υπερκατανάλωση καφέ.

Πηγή:www.authoritynutrition.com

 

Tags: